Reklamace a vrácení zboží
Připravili jsme si pro vás odpovědi na nejčastější otázky ohledně reklamací.
Zboží přestalo fungovat v záruční lhůtě
Prostudujte záruční list výrobku, kde se dozvíte informace o servisní síti. Reklamací přímo u výrobce zkrátíte potřebnou dobu k vyřízení. Nenašli jste servisní sít? Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.
Kontaktujte nás, postaráme se o reklamaci zboží reklamace@kotelrychle.cz a použijte reklamační formulář.
Zboží došlo poškozené při doručení
Snažíme se využívat nejlepší přepravce, aby vám zboží došlo rychle a v pořádku. Došla vám přesto zásilka poškozená? To nás mrzí. Pokud je evidentní, že zboží je poškozené, nepřebírejte je a reklamujte poškození přímo u dopravce. Jestliže je jakýmkoliv způsobem poškozen obal nebo zboží, trvejte na okamžitém zápisu do přepravního listu a napište ZÁSILKA POŠKOZENA.
Převzetí poškozeného zboží nebude později řešeno - viz obchodní podmínky.
Je-li zboží poškozené, i přesto, že obal byl neporušený, je potřeba tuto skutečnost co nejdříve nahlásit u přepravní společnosti do 2 pracovních dnů.
Kontakt na Toptrans: 725 431 925 info@toptrans.cz
Potřebujete poradit? Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz
Dorazilo jiné zboží, než jste si původně objednali
Dorazilo Vám jiné zboží, než jste si objednali? Jedná se o velmi malou pravděpodobnost, ale stát se to může. Předem se omlouváme!
Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz, my vám sdělíme, jak postupovat.
Chybí návod nebo záruční list
Výrobce nebo my jsme zapomněli tyto dokumenty přibalit. Omlouváme se. Napište nám na reklamace@kotelrychle.cz a my chybu napravíme.
V objednávce chybí zboží
Nedorazila vám zásilka kompletní? Něco chybí? V množství objednávek, které expedujeme se může stát chyba. Omlouváme se.
Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz a my vám sdělíme, jak postupovat.
Vrácení zboží – odstoupení od smlouvy
Zboží vám nevyhovuje? Do 14 dnů máte možnost zboží vrátit. Zboží musí být nepoškozené a zabalené. Viz obchodní podmínky.
Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz a my vám sdělíme, jak postupovat.
Máte jiný problém nebo dotaz?
Nejste spokojeni, potřebujete poradit? Postaráme se o vás!
Potřebujete poradit? Kontaktujte naši podporu reklamace@kotelrychle.cz
Formulář pro odstoupení pro smlouvy