DRAŽICE NAD 1000l V2 bez vnitřního zásobníku, bez izolace
Kód: 170 551Související produkty
Detailní popis produktu
Akumulační nádrže NAD jsou vyráběny s možností rozmístění nátrubků G 6/4". Nátrubek G 6/4" se může použít pro montáž elektrické topné jednotky TJ 6/4". Lze vyrobit i s více nátrubky. Na zakázku lze rozmístění nátrubků i jejich množství změnit. Ve standardním provedení je nátrubek zaslepen.
Akumulační nádrž je vhodná jako vyrovnávací zásobník k topným systémům s kotli na tuhá paliva.
Akumulační nádrže jsou dodávány bez izolace, izolace je dodávána na objednávku.
Typ NAD v2 | 500 v2 | 750 v2 | 1000 v2 | 1500 v2 | 2000 v2 |
---|---|---|---|---|---|
Objem topné vody v nádrži (l) | 475 | 772 | 999 | 1507 | 2007 |
Průměr (mm) | 600 | 750 | 850 | 1100 | 1100 |
Výška (mm) | 1970 | 2028 | 2040 | 1906 | 2436 |
Hmotnost (kg) | 76 | 101 | 114 | 192 | 235 |
Třída energetické účinnosti |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dražice |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 120 kg |
Průměr bez izolace: | 850 mm |
Výška: | 2030 mm |
Objem: | 990 l |
Maximální pracovní tlak: | 3 bar |
Maximální pracovní teplota: | 95 °C |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Družstevní závody Dražice-Strojírna s.r.o. jsou největším výrobcem ohřívačů vody v České republice, známým po celé Evropě. Vyváží své výrobky do 25 zemí celého světa. Ohřívače vody značky Dražice jsou českými zákazníky velmi žádané, o čemž svědčí i dominantní podíl na trhu více než 50 %. Základní činností společnosti DZ Dražice je výroba a prodej ohřívačů vody. Jedná se o modely v provedení svislém, vodorovném, stacionárním, elektrickém a kombinovaném v objemech od 5 l do 1000 l. Dále pak nepřímotopné stacionární zásobníky (výměníky) vody o objemech od 100 l do 1000 l. Neméně důležitým předmětem činnosti je i výroba zásobníků vody s nepřímým ohřevem pro výrobce plynových kotlů.
Cílem DZ Dražice je posílit vedoucí pozici na trhu v České republice a zařadit se mezi nejlepší evropské firmy v oboru. Pevným základem pro to je vynikající tradice a kvalita našich produktů, zodpovědná a dokonalá služba zákazníkům i pověst společnosti zodpovědné vůči životnímu prostředí.